mercoledì 9 maggio 2018

GARAGE + FONDAZIONE PRADA Due nuovi spazi museali nel patrimonio esistente

Con l'inaugurazione di una nuova torre alta 60 metri in cemento armato bianco si è appena concluso, a distanza di tre anni dalla prima apertura, l'intervento di OMA per la nuova Fondazione Prada di Milano.

ore 15:00 - Sala Zodiaco, Castello Valentino - viale Mattioli 39 - Torino
giovedì 18 - sabato 20 ottobre 2018

The main objective of the International and Interdisciplinary Conference is to exchange and share knowledge, valorisation, management and exploitation of Culture and Heritage that developed on the Mediterranean coast in the Modern Age.

Torino - Italy, hosted by the Department of Architecture and Design (DAD) Politecnico di Torino - Castello del Valentino
15.03.2018 (deadline call for papers)

EURAU18 Alicante

The School of Architecture at Alicante University organizes EURAU18 with the theme RETROACTIVE RESEARCH: Architecture’s capacity to challenge and extend the limits of other disciplines.

19-22 settembre 2018 - Alicante